Translate

lunedì 2 maggio 2016

Si fosse pe stu cielo

Tramonto a Basilicanova





Si fosse pe stu cielo
‘o munno nun avesse maije fernì.
Io songo sempe ‘o stesso
tale è qualle ‘a quanno me canusce.
Si te porto p’’a mane
non songo meglio ‘e te c’ammusce
dicenne ca so strano
‘a qualche ghiuorno  arreto ma cuncreto.

Sento ca tu me manco
e ca me sento stanco ‘e one ccosa.
Piagliammo mò sta rosa
s’è seccata ‘a nu mumento a n’ato.
Pure si nun m’’o dice
nun te vedo felice tutt’’e vvote
ca te guardo. Capisco
ca st’ammore pe quanto l’arrefrisco

è viecchio comme a nuie
ca le girammo attuorno e ce pigliammo
scuorno quanno ‘un ce dicemmo
‘e ccose comme stanno, chello ca vuò,
chello ca vogl'io. Nun è
nu mbruoglio, ma primmo ca me lasse
te voglio purtà a spasso
comme a quann’eremo guagliune

comme a quanno
t’arrubbavo nu vaso a ogni passo.
Ogge cu stu sconquasso
‘o tiempo cagna ‘a vita ogne vutata
‘e capa e io nu poco a vota
me sento stanco ‘e fa nu passo sulo.
Si nun te fa piacere
fammo ‘o sapè c’almeno cagno strata.

Gioacchino Ruocco

Ostia Lido                 02.05.016

Nessun commento:

Posta un commento