Translate

lunedì 12 settembre 2016

Pe do' m'aesce...



Pe do’ m’aesce…


Te voglio raccuntà nu fatto strano.
E’ na semmana ca nun trovo pace.
Te guardo e me ne fuie tantu luntano
Ma po’ me giro e t’astregno ‘e mmane

Comme a nu piezzo ‘e pane, pronto, cuotto
E cu n’addore ‘e furno ca me fa ‘mpazzi.
Staie a nnante a me ca me guarde speruta
E te guardo can un è fernuta

sta vita nosta ca se fa cchiuù tosta
tutt’’e juorne facenne cose can un
me piglio scuorno pe darte ‘a gioia ca
‘a tantu tiempo tu me staie a cercà.

Si me vuò bbene ‘o tiempo nun avasta
Se io nun duro tutta n’eternità
Ca pare tanta e a me me pare niente
Si cu nu sciuscio ‘e viento se ne vola,

si basta na parola comme aiere
pe me levà ‘o piacere ca sentevo
mpont’’o musso gia astritto dint’’e mmane.
E’ na semmana ca me piglia e passa

Tutt’’a pucundria ‘e chistu munno.
Ca me porta ‘nfunno pe nu guaio
E fa tucca ‘o cielo cu vaso
Pe do’ ma esco e po’ pe do’ me trase.


Gioacchino Ruocco

12.09.016   Ostia Lido

Nessun commento:

Posta un commento