Translate

domenica 26 marzo 2017

Figliema..

G. Ruocco  "Mia figlia" - matita   -  17.09.1983

























Figliema..

Figlema teneva sidice anne
quanno me dicette:- Papà,
tu ti è cunvincere
ca ‘un so’ cchiù gaugliona
e ‘o core mio accummencio
a me fa cantà canzone
c’attuorno canteno
e sceteno passione
ca primme me parevano
sultanto fantasie.

Ce sta qualche guaglione
ca me fa ‘a posta e appena
esco d’’o purtone
se mette appriesso
pe dirme qualche cosa
appena l’occasione
se presenta.
Ho guardo, ‘o tengo a mmente
m’appeno ‘o perde
me sento cchiù tranquilla.

Forse nun è ancora ‘o tipo mio.
Che l’aggia dì si io
a quinniciannne
perdette ‘a capa
pe na biundulella ?
Me scemunettene.
duie uocchie comme ‘e stelle
c’’a m’arricordo ancora,
ma ammore piccerillo
passa appriesso.

Che l’aggia dì ca me spusaje ‘a mamma
doppo c’’a vedette meza vota
e avevo fatto chiagnere
facenno ‘o farenella
cchiù ‘e ‘na guaglione
c’ancora ogge
pe loro so nu ‘nfame,
uno ca tene cchiù ‘e na parola
quann’esce ‘o sole
e quanno chiove ‘a casa ?

Vurri sapè che cosa l’aggia dì ?
Ca ‘un adda  fà ‘a ciancosa
c’’o primmo c’’a curteggia
e nun arrivà maie ‘e fierre curte,
ca tene ‘a  fà,
nun po’ piglià impegne.
Ma si le piace
ca s’’o puortasse appriesso
fino a ca ‘un ‘a lassa
comme a nu cane ‘e presa.

Gioacchino Ruocco

26.03.017             Ostia Lido





Nessun commento:

Posta un commento