Translate

lunedì 6 gennaio 2020

Assettate nu poco affianco a me...


Assettate nu poco affianco a me,
o a faccia a faccia
pe ce guardà  nu poco
dint’’a ll’uocchie.

Me tremmeno ‘e denocchie
quanno te guardo
e cerco ‘e ‘un te guardà
ca stongo male

comme foss’io
ca nun te voglio bbene
e dint’’e ppene
metto pure ‘a te.

Assettate nu poco
‘e parleme ‘e te ca vaie e tuorne
facenneme penzà
 a chi sa che.

Me piglio scuorno
‘e chello ca te dico,
nun simme frate
ma sulamente amice.

E che te voglio dì ?
E che ne saccio ?
Comme a nu straccio
ormaie me sento, oj nì.

Si fosse ‘nnammurato t’’o dicesse!
Ma comme amico
che te vengo a ddì ?
Si fosse ‘nnammurato…

Ma si manch’io
e vote penzanno ‘e fatte mie
penzo a chello ca faccio
e cu qua’ faccia campo

e nun te saccio dì
pecchè io campo
comme te vengo a dì
chello ca penzo

e a ogni ricorrenza
te do nun vaso ‘nfaccia
senza penzà
ca io te straccio ‘o core ?

E ogne vota
te lascio 'mmiez''o viento
ca senza sapè niente
ce ne porta luntano chi sa addò...

G. Ruocco 
Ostia Lido   06.01.2020

Ostia Lido   06.01

Nessun commento:

Posta un commento