Translate

mercoledì 31 agosto 2016

Quanno te vene ‘o mese…




Quanno te vene ‘o mese
a uso tuie faie  chello ca vuò
ma ‘o cuso e scuso ‘un te cunviene ,
nun te va proprio ‘e fà.

E nu pertuso aspetta
pe cchiù ‘e na semmana
ch’’e mane nun ‘o sanno
chello c’hanno fà.

E arrassa a me me tocco ‘e te restà.
Si faccio ‘o passo annanzo
tu me rimanne arreto
me tocca ‘e sta cuito

‘a cosa ‘un se po’ fà.
Si ogge ‘o cielo lampa,
dimane nun c’è scampo,
doppo dimane è stampa

e tu me cunte ‘o fatto
d’’a gatta mammone
ca senza cchiù purmone
nun ce riesce a stà.

Io cu ‘a faccio tosta
credo c’’o faie apposta
pe ‘n me fa acquartirà
Comme a nu pullicino

ca senza a mamma voccola
luntano ‘un ce sa stà
ca ogne tanto mmocca
qualcosa ‘o sta a ‘nfilà.

Gioacchino Ruocco
Ostia Lido           31.08.016

Nessun commento:

Posta un commento