Translate

martedì 29 aprile 2014

‘A colpa è sempe 'a mia




‘A colpa è sempe 'a mia
ca daie a colpa a me,
ma ‘a colpa è primma ‘a toia
ca nun staie a sentì.

Vuo’ fà ‘e capa toia
e po’ ‘o vuò ‘a me
si ‘a cosa nun va bbona
comme aggio ditto, oj né.

‘A colpa è ‘e tutt’’e duje
pecchè, secondo me,
tu nun me vuò sentì
e io nun sento a te.

Nun è dispietto ‘o mio,
ma é capa tosta ‘a toia.
Tu si ‘a meglio
e io nun capisco niente.

Tu è sempe fatto chesto
e io ‘o riesto ‘e niente.
Tu tiene ‘e pariente
e ‘e mie songo nisciuno.

Io nun tengo debbete
e tu ‘e maccarune
ca viene sempe e assagge
quanno ‘e cucino.

E si me staie vicino
é ca me vuò bbene,
mentr’io te faccio pena
cu ‘e ccose ca te scrivo.

Sempe napulitane,
sempe pe nu currivo
e arrivo addò vuò tu
e me faccio fà fesso

e tu allaje ragione.
Che vuò so sempe ‘o stesso,
ma tu nun te n’adduone
e io cuntinuo fesso…
comme so' sempe stato
sempe cchiù 'nnammurato.



Gioacchino Ruocco

Ostia Lido             30/01/2014

Inserita nella raccolta “Suspire ‘e miezejuorno”

Nessun commento:

Posta un commento