Translate

venerdì 1 luglio 2016

C’avite scritto ‘e nuovo, ‘on Salvatò ?

Immagine di Cinzia Ruocco Miceli


















C’avite scritto ‘e nuovo, ‘on Salvatò
a quanno state ‘ncielo, all’atu munno ?
Si staie assieme a Ddio, ‘mparaviso
che poesie può scrivere ?

E’ Isso ca fa tutte cose ccà,
ca si me lassa fà a me qualcosa
nun saccio manch’io c’aggia fà.
Me so’ purtato appriesso a nustalgià

ma nun ‘o pozzo cunfessà a nisciuno
si no me tocca n’anno ‘e Purgatorio.
Era de maggio, quann’era ‘o tiempo mio,
e “a schiocche a schiocche, li ccerase rosse”

cadeano ‘nzino a nenna mia
c’ancora me vo’ bbene, e nun me passa
ma ccà ‘e stagione ce n’è sola una,
ma ‘e maggio io no, nun me ne scordo

e si me l’allicordo sottovoce
me tocca ‘e murmirià tutt’’a canzone.
Fresca era ll’aria e la canzone doce.
Era d’aprile quanno ve lassaie

e ‘o sole ccà ca nun me lassa maie
me sta ‘mbruglianno ‘o core e ogne ricordo.
D’ammore, oj ni, io mò io che ne faccio
si Ddio me tene d’uocchie ogne minuto.

Si  nun ‘o guardo, isso me vene ‘e faccia
Mentr’ io le surrido a uocchio a uocchio
primmo ca faccio ‘o ‘nguacchio e se n’accorge.
Si fosse ca me desse sulo ll’uorge

Io m’’o pigliasse p’essere cuntento,
ma ccà, oj ni, ca nun s’azzecca niente.
Ognuno tene ‘o suie ed è cuntento.
Era de maggio e si ca m’allicordo

ma stu ricordo ccà nun dura eterno.
Sto ‘ncopp’a lista c’aggio cagnà natura
ca si rinasco songo nu pezzente.
ma si ritorno a Napule può sta sicuro

ca vengo tuorno tuorno a te cercà.
Sta vota sarragg’io a te cantà
“si sta ferita ‘e ammore” nun se sana
ca ‘ncoppo nun me fanno cchiù turnà.

Gioacchino Ruocco

Ostia Lido                   01.07.016



Nessun commento:

Posta un commento