Translate

giovedì 21 luglio 2016

Nu dispietto a che vale




Stu sole è talmente cucente
ca nun capisco cchiù niente
‘e chello ca sta succedenno.
Aggio bisogno ‘e na frasca,

d’’o frisco ca fa
ca si nun me renfresco
qualcuno me pesca
ammusciato p’’a via.

Addò staie? Che faie ?
‘A stagione ce vò,
ma no comme è chesta.
So’ cuotte comme ‘e rapeste

ca cuoce ogne tanto
cu nu capo ‘e sasiccia.
Ogge nun esco.
Me songo acquattato

dint’a nombra d’’a casa
comme a na cosa
scurdata d’’o tiempo,
ma ‘a povera è ‘a stessa.

Dimane me serve
na bella lavata.
Almeno si moro
sto già priparato.

Ma torna ‘o penziero
a Mariù che m’aspetta.
Si nun vaco, nun torno
se crede ch’é n’atu dispietto.

Se molla o nun molla,
io ‘a llà nun me scollo.
Nonostante l’età
so ancora ‘o cchiù tuosto.

Ma si scenne m’accosto
pe darle nu vaso.
Doppo tanto c’aspetto
qualcosa me trase.

Nu dispietto a che vale
si passeno ‘e mise
e sto ancora llà sotto
senza acchiappà ?

Gioacchino Ruocco

Ostia Lido           22.07.016

Nessun commento:

Posta un commento