Translate

domenica 1 novembre 2015

Bacco


Dai resti di Stabiae


Bacco


Te guardo e resto muto
pe nun sturnarte da 'e penziere tuoje.
Si fosse pe me 
te lasciasse, eterno comme si,
dint'a stu terno
c'ancora te regna 'a capa
'e suonno e vvino
e me ne turnasse
pe do' songo venuto
malandrino
a dint'a nu penziero comme 'e tuje.

Si haje cuscienza
'e l'eternità ca campe
dammene nu poco,
'e stesse suonne
ca te passene 'int''e vvene.
Rigneme 'o core
'e tanta fantasie
ca se vanne perdenne 'e mie:
pe l'eternità c'a me nun m'appartene
ca a te scorre 'int''o core
e vide 'o cielo
comme a nu fatto overo.

Nu surzo pe me
é comme a nu mistero
ca me ne porta luntano
perdenno 'a mano 'o tiempo
addò nun saccio che trovo.
Viato comme a te
io nun ce so' maje stato.

Gioacchino Ruocco
Ostia Lido  2015/11/02



Nessun commento:

Posta un commento