Translate

martedì 24 novembre 2015

E’ overo o nun è overo…



Na maniata ‘e fesse
me vo levà ‘o permesso
‘e trasì ‘nt’’a chiesa.
E n’ata maniata
stavota ‘e sfaticate
diceno
ca nun capisco niente
‘e chello ca succede.
Fanno parrocchia ‘e credeno
ca lloro si che ponno,ca sanno
 comme se fanno ‘e ccose,
c’’o ddice pure…
Ma vide che te cacceno,
ma “pure” chi sarrà ?
So fesse o fanno ‘e furbe ?
Nu juorno ‘e chisto
me vesto ‘a Ddio pur’io…
E’ overo o nun è overo
so sule fatte mie.
Io tengo sempe fede
a chello ca te dico.
M’ha visto maje ‘e chiagnere ?
Che songo io nu tristo ?
Io so’ nu poco ‘e bbuono
ma maje  nu cammurrista.
‘E frate so’ tutta ‘a ggente
c’attuorno  me vo’ bbene,
e ca me leve ‘e ppene
sulo cu nu sciato.
Viato a me ca tengo tanta frate
Viato a me ca tengo nu reparo
pe quanno è maletiempo
quanno me cresce ‘o sciore
e ave bisogno ‘e acqua.

Gioacchino Ruocco

Ostia Lido                 2015/11/24  h 14,25
Inserita nella raccolta “Ce steva na vota…”



Nessun commento:

Posta un commento