Translate

martedì 7 aprile 2015

N’affacciata ‘e fenesta





Che me resta d’’a vita
si è n’affacciata ‘e fenesta?

Forse ‘a festa
c’ogne tanto me faje
pe nu ma, pe nu si, pe nu forse
p’’e ccorze che me faje fà
si bbone nun staje ?

Chi m’appassa nun tene cchiù sciato,
chi s’ammoscia nun tene cchiù voglia
mentr’io m’’a sbroglio e m’a mbroglio
‘a matassa e te stongo vicino, c’arrassa
ce so’ stato quann’ero guaglione,
quanno ‘o tiempo sembrava cchiù assaje.

Mparata ‘a lezione te lasso sultanto
si ‘o santo passa sott’’o balcone,
si c’è bisogno ‘e qualcosa a nu passo d’’a casa.

Si ‘a vita è n’affacciata ‘e fenesta
é meglio ‘o terrazzo, ‘o balcone
pe chello ca resta,
p’’o sole ca jesce,
ca me giro e te veco
ca si me chiamme io arrivo
c’ancora so’ vivo pe tutt’’a jurnata.

Gioacchino Ruocco


Ostia Lido          07/04/2015
Inserita nella raccolta "Ce steva na vota..."

Nessun commento:

Posta un commento