Translate

lunedì 9 ottobre 2017

Si fusse 'a luna...



E te ne fuje  ‘a dint’’e mane mie
comme si fusse ‘o viento
ca ‘e tantu bene ‘e Dio
nun me rummane niente.

Che te ne fuje a fà
si ttuorne a me cercà
c’’o male tiempo ?

Resta cu me
pure quanno è bello,
quanno ‘e nnuvole
‘ncielo nun ce stanno.

Cu ll’uocchie ca zenneiano
a ogne bavattella
chi sa quanta resate
ce facimme.

‘A vita è bella,
ma cu te cchiù assaie.
‘O saie pure tu
ca miez’’e guaie
me vaie cercanno
pe t’accujtà.

Stanotte ‘ncielo
ce steve na stella
cu ‘a stessa resatella
ca tu tiene
mponta a stu musso
russo
e chine ‘e vase
ca quanno trase
nun me ne perdo uno.

Si fusse ‘a luna
te curresse appriesso.
Meglio ca rieste ccà.
Pe me è ‘o stesso
cu sta felicità
ca tu me daie
appena ‘mbraccio
vasannette sta faccia
e sti capille
comma a scarole riccie.

Gioacchino Ruocco

Ostia Lido         10.10.017

Nessun commento:

Posta un commento