Translate

sabato 11 aprile 2020

So’ curiuso ?...



Si avesse avuto voglia ‘e sta cu te
fosse venuto già a te cercà,
t’avesse già chiammata
Quanno ‘o faie tu
è’a stessa cose , oj né.
A chi ‘a fa primma
a chi sta cchiù tranquillo.
‘E  vote capita
ca uno sta nervuso
ca tene ‘a capa
cu mille penziere
comme è succieso aiere.

Tu mi a scusà
stevo accussi nervuso
ca nun me jeva proprio ‘e te parlà
pe nun te fa sufrì
comme è succieso.

So’ curiuso ?
E che ce pozzo fa ?
‘O ssaie m’’a piglio tanto
p’ogni  ccosa.
Vulesse ca sta vita
fosse cchiù felice.
 A chi ‘o ddico ?
‘O ddico proprio a te.
Quanno m’arraggio
cerca ‘e me capì
ca po’ me passa.

‘O saccio, nun te piace ‘o contrabbasso
ma ‘a me me fa passà a nervatura.
Basta ‘a primma nota o n’ati ddoie ‘o tre
quanno me piglia e po’
‘o metto n’ata vota ‘o posto suio
comme a n’amico
comme s’io fosse ‘o figlio e isso ‘o pate
comme si fosse… nun t’’o saccio dì
ma sento dint’’o core na canzone
e stongo meglio ‘e chi
aspetta c’’a fernesco
senza me dì 'o pe…..

Ostia Lido           11.04.2020

Nessun commento:

Posta un commento