Translate

domenica 9 marzo 2014

Quanno t’aizaste ‘a vunnella




Quanno t’aizaste ‘a vunnella
e me faciste vedè ‘o paraviso ‘nterra
i’ me scurdaie ‘o munno
ca steve attuorno a me.
                
‘A vita me parette n’ata cosa
e dint’a ll’aria sentette
n’addore ‘e rose
comme a nu ciardino ‘e paraviso.

Sentette n’incantesimo
e dint’’a capa comme a na canzone
e tutt’attuorno ‘a vita sospirava
comme fa stu core mio pe te.

Nannì, si nun t’avesse canisciuta,
i’ nun sapesse comm’è doce ‘a vita
e ogne vota ca me guardo attuorno
te cerco comme a ll’aria sapurita.

E st’uocchie nire ca tu tiene ‘nfronte
me tenene sempe cchiù astrinte a te
pe cchesto ‘o core mio è sempe pronte
qualunque cose vaie truvanno ‘a me.

Quante si scemo, m’ha ditto qualcheduno
ma tu addò campe ‘nterra o ‘ncopp’’a luna ?
‘E femmene so’ tutte quante ‘e stesse
pecchè continue ancora a te fa fesso ?

Ma io te voglio bene e si so’ scemo,
che me ne ‘mporta.
I’ quanno torno a casa e arape ’a porta
i’ songo ‘o cchiù felice ‘e te truvà.

Te guardo e penzo, ma che ce penzo a fa:
‘a vita è una sola e stamme ancora ccà.
Ognuno ‘e nuie vo’ vencere,
ma perdere che fa,

si perdere cu te è na felicità.
‘O pegno è sempe ‘o stesso:
chi vence o perde sempe adda pavà:
Tu pave a me e io te pavo a te.
Ma chestu nun ‘e perdere è sule pazzià,
Na scusa ancora pe te puté vasà.



Finita di scrivere il 20/09/2009 alle ore 8,30   - Ostia Lido

La poesia è inserita nella raccolta ‘E primma matina
Pubblicata in quella più ampia
dal titolo “Turnanno arreto “,
edita a Roma nel 2010 

Nessun commento:

Posta un commento