Translate

martedì 12 aprile 2016

E' primmavera



‘O friddo ‘e sti juorne
m’è miso ‘ncuollo na malinconia
ca nun me vo lassà.
M’astregno a te
ma nun se scarfa st’anema
ca chiù nun trova
nu penziere doce.
Comme aggio fa
si me sento ‘ncroce
e ‘a voce toia
è nu pensiero
ca nun me fa murì ?

Me giro dint’’o lietto
e nun te trovo,
te chiammo
ma tu nun staie a me sentì.
‘O saccio songo ‘e nove
e già te si sesuta
ca tiene tante ‘a fà.
Comm’è stu fatto,
sta freve a do è venuta  ?
Che brutto tìempo!
Me pare ca mò more
eppure ‘o core sbatte,
sta mpazzenno.
‘O ssento
ca nun sto murenno.

Ma nun se po’ suffrì
‘e sta manera
aspettanno ca na sera
tutto po’ cagnà.
Tu si ‘a felicità
ca m’è rimasta,
ma io che so’ pe te si nun t’avasto ?
Mo nun è tiempo
ch’’è fronne hanno cadè
‘E primmavera
e io me fido ‘e te.

Gioacchino Ruocco
'E  primma matina 
La raccolta è inserita in quella più ampia dal titolo
Turnanno arreto,
edita a Roma nel 2010
presso il Gruppo editoriale L'Espresso


Ostia Lido  2 maggio 2009 – ore 8.00






Nessun commento:

Posta un commento