Translate

giovedì 14 aprile 2016

Quanno me piglia a malincunia...




Quanno me piglia a malincunia
sento ca st’anema mia
te va cercanno.
E gira e vota
e comme na vota
giravo currenno
annarianna ‘a cumeta.
Na palomma ca passa
me porta cu essa
addò ‘e sciure
ce stanno a migliara.
Cagna ll’aria
e addore é n’addore
ca tanta sciure
nziemo te fanno.
E int’’o core me passeno l’anne
e me torna l’affanno ‘e na vota
‘e quann’ero guaglione
e ‘o fucile puntato
me steva ‘int’all’uocchie.
Chi me teneva
era ‘a smania ‘e campà
e chiagnevo
e chiagnette duie juorne,
ma ‘o tiempo passato
nun s’è scurdato
d’’a suffrenza
ca chillu juorne patette.
Io te cerco
ma nun ce staje cchiù
pe st’anne ca resteno ancora.
Sento ll’anema mia
ca s’astregna  comme a nu pizzeco
pe nun sentero ‘o stesso dulore
ca me steve facenno murì.
Chi ‘o sa si quanno ‘a vita fernesce
si me rencresce ancora stu fatto
o me lassa cuieto p’’a vita ca vene.
Si fosse accussì chi ‘o sa quanno torno
e si me cunviene.
Na vota ca scunta na pena,
cagneta nomme e pienze a campà.
Si ogge t’è gghiuta bbona,
dimane chi sa!

Gioacchino Ruocco

Ostia Lido           14.04.016



Nessun commento:

Posta un commento