Translate

domenica 28 febbraio 2016

‘A nustalgia ‘e te

Quanno me vene ‘a nustalgia ‘e te
ch’ è già nu mese ca ‘un ce vedimmo
io piglio e parto e sparto ‘o suonno
cu tutto chello ca
io tengo ancora ‘a fa
primma ‘e te venì a truvà.

Quanno è nu juorno
me piglio scuorno ‘e dicere
ca già me manco.
Io songo franco quanno parlo o scrivo.
Pecchè t’avesse dicere buscie ?
Si tutt’’a vita mia o è tiempo perzo

pe fa qualcosa sulo cu na ragione ?
Allora nun ce sta cchù religione
si uno nun po’ dicere
chello ca penzo e fà ?
Ce stanno chillo c’hanno ‘a capa fresca
e io ‘o core ca si nun te vede more.

Che ce aggia fa ? Tengo ll’età che tengo
pe cchesto vengo e vengo ogne mumento.
Quanno m’’o ssento ncuollo l’aggia fa.
Si no sta nustalgia chi m’’a cunzola ?

Comm’’a cunzola
senza  a na mmericina ‘e farmacia ?
Stongo facenno n’arte pe vulà,
basta ca io te penzo e stongo ccà.



Gioacchino  Ruocco

Ostia Lido      28.02.016

Nessun commento:

Posta un commento