Translate

venerdì 4 marzo 2016

‘A chiesa ‘e san Nicola





Sta casa pare ‘a chiesia ‘e san Nicola.
Appena trase ce sta ll’acquasantera
pe te sciacquà ‘a vocca quanno parle.
Te guardo attuorno e vide a Giesù Cristo
ca nun sta ‘ncopp’a croce a se fa ‘o scisto,
gire p’’a casa comme a uno ‘e casa
pe  se truvà na nicchia e arrepusarse
addo fermarse  pe nun fa ‘o cannulicchio.
Fredda, cchiù fredda ca nun ce so parola
pe dicere ‘o  friddo ca ce fa.

E’ na semmana ca me fa male a mola
e sto suffrenno ‘e pene ca me dà.
Vaco giranno c’’o cappotto ncuollo,
ma nu lumino nun se po’ allummà
si nun s’appicce ‘nnanzea na maronna
ca prego, prego ma ‘a grazia nun m’’e a fà.
E me so’ miso ncuollo a fiurella ’e duie, tre sante,
uno è farmaciste e n’ata cu ‘e pinze mmana,
ma ‘a museca nun cagna è sempe ‘a stessa.
Si nun te faie fa fesso nun si bbuono:

vaie all’inferno appena jesce ‘e casa.
Sulo ca ‘int’e a chesta casa nun se jesce
Si ‘un è dummeneca p’’a messa.
Songh’io ca me facette fesso
quanno me spusaie anne fa.
Ll’organo ‘nn ‘o sono, servo messa
comme a nu sacrestano ca nun piglia
cchiù ‘a mesata ‘a qualche mese.
Chi prereca ormai tene pretese
ca meglio nun se sta fore ‘e sta casa.

Gioacchino Ruocco

Ostia Lido           05.03.016

Nessun commento:

Posta un commento