Translate

venerdì 25 marzo 2016

Pur’io tengo na spina…





























Pur’io tengo na spina,
ma ‘int’’o core
ca nun è miso sciure fino a mò
e nun ne mettarrà fino a che more
pure si soffre
comme a Giesù Cristo 'ncroce.

Forse sarrà
ca faccio mancà  ‘o scisto
dint’a lanterna
‘e  Annarella mia;
forse sarrà
ca faccio ‘o cammurrista
pe me fa rispettà
‘a che so’ nato;
forse pecchè
nun tengo mamma e pate
ca stanno ‘a rete ‘e spalle
a m’aiutà.
Forse pecche so’ n’ato
‘ntiemp’’e guerra
e campo stanno
cu ‘e piere ‘nterra.

Pu’io tengo na spina
ca pogne e me fa male,
purio aspetto ca mette
qualche sciore,
pur’io me sento ‘o core
‘nzuccarato aspettanno.
Sperammo
ca sta vota me farraie l’onore
e t’arricuorde ‘e me
Ca guardo a chi
‘a pace l’ha truvata
e io ‘mmiez’a Pace
 nun ‘a trovo ancora
tanto ca stò penzanno
'e cagnà casa..

Gioacchino Ruocco
Ostia lido     26.03.016



Nessun commento:

Posta un commento